בועז ביסמוט: "הולכים להסכם גרעין שיהיה גרוע מקודמו"

    אייל ראובן No Comments on בועז ביסמוט: "הולכים להסכם גרעין שיהיה גרוע מקודמו"

    מועמד הליכוד בועז ב"קול חי": "אנחנו הולכים לאיראן גרעינית ולהסכם גרעין שגרוע מקודמו ואת זה אישר ראש המוסד, לא אני. מי שדחף את צה"ל להכנות לתקיפה באיראן זה נתניהו. כשראיתי את תמונת פגישת העדכון בין לפיד לנתניהו, ראיתי בברור מי המומחה ומי המתלמד בנושא"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    23:59
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועמד הליכוד, בועז ביסמוט שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), על הסכם הגרעין המתגבש. "אנחנו הולכים לכיוון הסכם גרעין שהוא אפילו גרוע מקודמו, ראש המוסד אומר את זה. היום כבר יש תמימות דעים בישראל שההסכם הזה גרוע כי בסוף נקבל גם הסכם גרעין וגם איראן גרעינית. הוא תחום בזמן. מה זה 15 שנה של ההסכם?".

    לדבריו "האיראנים יודעים היטב עד כמה העולם רוצה בהסכם הזה. הבעיה שלי זה ישראל – מה עשינו בשנה הזו. ראש ממשלה ישראלי צריך לדבר על זה מעל כל במה. איפה הפעילות בדעת הקהל העולמית?"

    הוא הוסיף: "כאשר נתניהו היה ראש ממשלה תקפו אותו כי הוא ראש הממשלה, מאז שיש את הממשלה הזו תוקפים עכשיו את האופוזיציה. המצאה חדשה".

    ביסמוט התייחס לטענה שההסכם הקודם נחתם בתקופת נתניהו: "נכון שההסכם הגרוע נחתם בתקופת נתניהו, אבל הוא לא הרפה ועשה הכל כדי לעצור אותו. נתניהו הפך את זה לבעיה עולמית. שלוש שנים ארחי ההסכם הוא הוביל לביטולו ולהטלת סנקציות על איראן".



    0 תגובות